Elämä ei voi aina olla helppoa. Nyt en esimerkiksi tajua yhtään mitä kirjoittaisin. Ehkä pitäisi kertoa hiukan minusta.

Eli: tämä blogihan on nimeltään "Pirtsan elämää." Minä olen Pirtsa(en oikeasti, mutta leikisti) ja perustin blogin siksi, että surkeat ajatukseni jättäisivät minut rauhaan. siitä voikin jo arvata, että tämä on vähän niinkuin päiväkirja: kerron, mitä pääni sisällä kytee. Se ei sitten aina ole sitä kaikkein järkevintä/hauskinta/lukemisen arvoista tekstiä. Tai siis ei aina, tarkoitukseni oli sanoa: ei IKINÄ. Tämä nyt on vaan yksi turha blogi lisää.

Tuo ei kyllä nyt taas kertonut yhtään minusta. Sitä minä nimenomaan olen tänään miettinyt: Kuka minä olen?

Minulle tuottaa tuskaa edes ajatella itseäni. Näen itseni rumana, inhottuna, ällöttävänä ihmisenä, joka ei osaa eikä opi mitään. Minulta puuttuu täysin käsitys itsestäni. Osaan kyllä kertoa kaikkea, minkä ulkopuolinen ihminen saa minusta heti selville: olen nuori lukiolainen, laiska, koukussa coca-colaan ja salmiakkiin. Harrastan juoksua, kevulla ajamista ja guitar heron soittamista. Olen koukussa autoihin, joskaan en osaa edes ajaa sellaista. Olen aina asunut samalla paikkakunnalla, ja asun edelleen. Tämän enempää en edes minä tiedä itsestäni.

Siinä jotain perustietoa minusta. Sen verran voin vielä kertoa, että myös tämän "identiteettiongelman" takia perustin tämän blogin (ainakin osittain). Plus ne riivaavat ajatukset. Ainiin, ja enhän minä voinut jäädä kaverille huonommaksi, kun hän perusti blogin kertoakseen Amerikan vaihtarivuodestaan :P

Toivotaan ettei tämä nyt ole JÄRKYTTÄVÄN tylsää tekstiä, mutta lukiolaiset.... 10% asiaa, muu silkkaa shaibaa...